مزایای فلوراید دندان چیست ایا میشود با لمینت موقت اسنپ اسمایل مسواک بزنم

کانال ریشه دندان چیست کامپوزیت سیار چیست لمینت متحرک را از کجا بخریم

مزایای فلوراید دندان چیست ایا میشود با لمینت موقت اسنپ اسمایل مسواک بزنم

کانال ریشه دندان چیست کامپوزیت سیار چیست لمینت متحرک را از کجا بخریم

معایب ناگفته دندان لمینت سیار چیست

لمینت سیار  یک راه اصلاح طرح لبخند بسیار جدید به شمار می آید جنش از  رزین برای پوشاندن عیوب ظاهری دندان است . این روش به آن اسنپ آن اسمایل معروف شده و هر ساله یک مارک جدید به این محصولات اضافه میشود  اگر به دنبال یک روش ارزان هستید با توجه به اینکه قیمت ارزان نسبت به سایر روشهای اصلاح طرح لبخند بسیارمقرون به صرفه است




چطور باید ازلمینت موقت  استفاده کنم




چطور باید ازلمینت موقت  استفاده کنم :


این کار هم میتوانید ساده باشد و هم اسان چون یک نکته مهم در بحث لمینت متحرک است که شما باید قالب گیری درستی را انجام بدهید چون دیده شده که بسیار این محصولا را خریداری میکنند و وقتی به مرحله قالب گیری میرسند در این کار ناکام میمانند دلیلش این است اطلاعات درسی را در مورد خرید لمینت متحرک دندان مورد نظرشان جمع اوری نکرده اند و تصورشان این است فقط قالب را در دندان بگذاریم حالا صاحب بهترین لمینت دنیا خواهیم شد چون اگر از این قرار باشد که الان باید تمامی دندان سازهای لمینت ورشکسته میشدند که ما به این عزیزان میگوییم خیر شما باید قالب گیری درستی انجام بدهید و همانند یک دندان ساز دستی ایراد ها را با قیچی شکل دهید و اگر نیاز بود خطوط بین دندان را با چوب خلال دندان ایجاد نمایید و باید خلاقیت خرج بدهید تا این محصول شکل درستی بگیرید.



تفاوت لمینت متحرک با لمینت ثابت چیست:


باید بگوییم  تفاوت ونیرهای اسنپ آن اسمایل و لمینت در نحوه قرارگیری آنها بر روی دندان است. لمینت سرامیکی پوسته ای نازک از سرامیک است که به طور دائم با مینای دندان های ثنایا پیوند می خورد و می تواند تمام عیوب دندان ها از جمله ترک خوردگی، سایش، فواصل طولانی، اعوجاج و زرد شدن دندان ها را به مدت ده  سال بپوشاند. یا بیشتر. دندان ها پوشش دادنپس از اینکه دندانپزشک دندان ها را قالب زد، روکش لمینت می شود. آنها در آزمایشگاه به روشی سفارشی ساخته می شوند تا دندان ها و عیوب زیبایی شما را بپوشانند. نتایج ظاهری آنها از نظر زیبایی واقعا عالی است. شما می توانید رنگ مورد نظر خود را برای دندان های سفیدتر و روشن تر انتخاب کنید.از طرف دیگر، اسنپ اسمایل در سایز آزاد ساخته شده است، بنابراین به صورت سفارشی برای دندان شما ساخته نمی شود.کامپوزیت موقت  ظرف چند ساعت پس از چسباندن آن به دندان شما آماده استفاده است. مواد ترو اسمایل  به اندازه لمینت های دندان در برابر زرد شدن یا ضربه مقاوم نیستند. بنابراین هنگام استفاده از آن باید دقت شود.



معایب ناگفته  دندان لمینت سیار چیست



معایب ناگفته  دندان لمینت سیار چیست :


وقتی  به قیمت معایب لمینت متحرک میرسیم باید بگوییم اولین معایب این است که این محصول به صورت یک پارچه است و همانند روپوش روی دندان شما قرار میگیرید و همانند لمینت ثابت تکه تکه شده نیست پس  ممکن است کمی حم دهان تان را افازیش بدهد نکته بعدی این است که نمیتوانید با آن غذا میل نمایید شاید شرکت سازنده ان گفته که میتوانید مواد غذایی مایعات و نرم بخورید اما بهتر است اسن کار را انجام ندهید چون ممکن است باز هم از دهان شما خارج شود.



روکش لمینت موقت  را چه زمانی استفاده کنم



روکش لمینت موقت  را چه زمانی استفاده کنم :


در این موردباید به شما عزیزان بگوییم که شاید مهم ترین قسمت ماجرا همین است چون از این محصولا باید زمانی استفاده شود که قصد بیرون رفتن و مکان مهمی دارید مثلا جشن تولد عروسی قرار کاری یا قراری عاشقانه در یک کافه با نامزد خود و در زمانی که نیزای ندارید و حتی موقع برگشتن به خانه اگر نیاز نبود ان را خارج نمایید و حتما هم چند روزی از ان در خانه استفاده نمایید تا ببینید اصلا شما میتوانید با این محصول راحت باشید یا خیر چون بعضا دیده شما شخصی برای اولین بار میخواهد ان را در عروسی استفاده کند کهدر این حالت ممکن است لمینت از دندان وی خارج شود .



ایا با لمینت متحرک میتوانید صحبت کنم



ایا با لمینت متحرک میتوانید صحبت کنم :


بدون شک بلی میتوانید اما طبیعتا برای بار اول که لمینت را قرار میدهید شاید کمی برایتان غیر عادی شود چون طبیعتا حجم دندان شما افزایش یافته  اما به مرور به ان عادت خواهید کرد با روکش موقت زیبایی می‌توانید تمام عیوب قابل مشاهده دندان‌هایتان مانند شکستگی، شکاف دندان، فاصله زیاد بین دندان‌ها یا دندان‌هایی که به شدت زرد شده‌اند را بپوشانید. اسنپ ​​دندان نسبت به سایر روش های ارتودنسی طراحی لبخند بسیار ارزان تر و آسان تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد